2010. augusztus 16., hétfő

Magyarázat

Sziasztok!
Mint a cím is mutatja, egy kis magyarázatot írnék, a félreértések elkerülése végett (illetve azt hiszem ezzel egy kicsit elkéstem, ugyanis egy panasz miatt írok most).
A bevésődés témáról ejtenék egy-két szót, csak, hogy világos legyen, mit miért írtam.
Volt akivel ezt megbeszéltük, és aki mondjuk kevésbé fanatikus, annak lehet, hogy nem is számít amit írok, de a „vérbeli” fanoknak szól leginkább, (előre is elnézést, senkit sem akarok megbántani ezzel) hiszen egy kicsit gondolkodni is kéne olvasás közben! Persze van, hogy az ember átsiklik egy-két dolog felett, de akkor csak azután szóljatok olyan dologért, amit kifogásoltok, ha elgondolkoztatok a dolgok valódi jelentésén! Minden kritikát szívesen fogadok, és inkább szóljatok a kivetni valók miatt, de csak akkor, ha valós dolog áll a háttérben, és persze azt is meg lehet kulturált módon írni!
Akkor jöjjön a lényeg (:
Bevésődés (imprinting)
Aki olvasta a Twilight köteteket, azoknak ellentmondó lesz a leírás, de ha jól meggondoljátok akkor igaz! A könyvekben (és így máshol is), hogy Twilight Addenda szavaival éljek úgy emlegetik ezt, hogy bevésődött xy-ba a farkaskoma. Szóval szerintünk itt valamit félre fordíthattak, hiszen, a bevésődés tárgya, vagyis a lenyomat nem szeret bele az első pillanatban farkasunkba, hanem (eleinte csak) a farkas érzelmei változnak meg, vagyis a farkas lelkébe/elméjébe vésődik be az illető(mint pl.: Emily, Kim stb...) . És valljuk be, efféle rajongásnak nehéz ellenállni...
Remélem érthető voltam, akinek pedig nem mondtam újat, elnézést, de tisztázni kellett ezt.


Devil

2 megjegyzés:

  1. Hozzáfűzném, hogy tessék figyelmesen elolvasni a BD 2. könyvének legvégét, ahol pontosan le van írva a bevésődés egész lelki folyamata Jacob szemszögéből.

    Utána lehet jönni, és az olvasottak függvényében nekiesni Devil, vagy az én torkomnak!

    Figyelem! Kemény menet lesz, mert Devil, és én is elég keményfejűek vagyunk, és ebben a témában teljesen egyetértünk! Csak az eredeti könyvekből vett pontos bizonyítéknak számító idézet hatására vagyok(vagyunk) hajlandóak meghajolni másmilyen magyarázat előtt!

    VálaszTörlés